3 Şubat 2012

Gelişim Alanları (scamper etkinliği)

GELİŞİM ALANLARI

Etkinlik Adı : Scamper Etkinliği
Etkinlik Amacı : Yaratıcılık
Araç  –  Gereç : Çizgisiz dosya kağıdı, çeşitli ve renkli boya kalemleri
Hazırlık :
    
Sınıf öğrencileri öğretmeni görebilecek şekilde sınıf sandalyelerine oturtulur. Ve öğretmen öğrencilere etkinliği anlatır. Ve sorularını sormaya başlar.

1.       Uzayda bir meyve olsaydınız hangi meyve olurdunuz ?
2.       Nasıl bir ağaçta yetişirdiniz ve ne renk olurdunuz ?
3.       Dünyaya nasıl ulaşmak isterdiniz ?

*Etkinlik sırasında video çekilecek ya da ses kaydı yapılacak.










Ve etkinliğimize başlıyoruz :)









Sevgili öğrencilerime etkinlik planımdaki ilk sorumu sordum ve bana resim çizmelerini istedim.




Bazı aksaklıklar nedeniyle baya bi öğrencimi kaybettim ama etkinliğe devam :)


Etkinliğime ne yazık ki 2 öğrencimle devam ediyorum Sinan ve Asya :)


Veeeee sonunda bitti :)




Asya :)





Sinan :)





Etkinliğimden kısaca bi video :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder